Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,
Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή για την ανάθεση από το ΔΣ της Ελληνικής Γαστρεντερολογικής Εταιρείας της οργάνωσης του 46ου Πανελληνίου Συνεδρίου Γαστρεντερολογίας, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 10-13 Δεκεμβρίου 2026, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο.
Η φετινή διοργάνωση στοχεύει, όπως πάντα, στην παρουσίαση των νεότερων εξελίξεων στη ειδικότητα μας, στην ανταλλαγή επιστημονικών απόψεων και εμπειριών, μέσα από γόνιμο διάλογο πάνω σε σύγχρονα κλινικά, διαγνωστικά και θεραπευτικά ζητήματα, όλα απαραίτητα για τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση όλων μας. Το πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει διαλέξεις, στρογγυλές τράπεζες, κλινικά φροντιστήρια και παρουσιάσεις εργασιών, στοχεύει στην απαραίτητη για όλους μας συνεχιζόμενη εκπαίδευση.
Η επιτυχία του Συνεδρίου θα εξαρτηθεί όχι μόνο από το υψηλού επιπέδου επιστημονικό πρόγραμμα, το οποίο ετοιμάζουμε, αλλά κυρίως από τη δική σας ενεργό συμμετοχή. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ενεργό συμμετοχή των νέων συναδέλφων, καθώς η εξέλιξη της ειδικότητάς μας εξαρτάται από την ουσιαστική στήριξη και εκπαίδευσή τους.
Η Γραμματεία του Συνεδρίου ανατέθηκε στην εταιρεία Focus on Health, με την οποία μπορείτε να επικοινωνείτε για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο.
Με γνώμονα την υποστήριξη της κορυφαίας επιστημονικής εκδήλωσης της Εταιρείας μας, σας προσκαλoούμε να συμμετάσχετε και να υποστηρίξετε ενεργά το 46ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γαστρεντερολογίας.
Γεώργιος Παπαθεοδωρίδης
Πρόεδρος ΔΣ Ελληνικής Γαστρεντερολογικής Εταιρείας
Γεώργιος Π. Καραμανώλης
Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής